Jesienne tapety pani Marthe Armitage

posted on: Monday, August 25, 2014

Dzisiaj miało być o biurkach dla naszych milusińskich, którzy już w przyszłym tygodniu wracają do szkoły. Jednak coś odciągnęło moją uwagę od obowiązkowych tematów szkolnych i odrywam się jeszcze na moment do pięknych grafik! Tak mogę śmiało napisać o tapetach Marthe Armitage. Moje oko przykuło zdjęcie z Elle DECOR, na którym zgrabna klasyczna łazieneczka, ale... te liście. Natychmiast postanowiłam podzielić się z Wami moim "och i ach" dla Marthe Armitage. Brytyjka od 40 lat zajmuje się tworzeniem tapet przy użyciu stuletniej prasy litograficznej i ręcznie wycinanych bloków linoleum. Wszystko zaczyna się od szkiców ołówkiem na zwykłej kartce papieru...
Pani Marthe specjalizuje się w rysunkach kwiatów, motywów roślinnych, ogrodów i parków. Czerpie inspiracje ze sztuki Williama Morrisa i Van Gogha.
Tworzy magiczny świat, popatrzcie!
Mnie szczególnie spodobały się wzory w liście... na nadchodzącą jesień.
Te niesamowite tapety dostępne są na brytyjskiej stronie Hamilton Weston
Marthe Armitage przy pracy, decor8blog
fot. Paul Massey
Ale koniecznie, obowiązkowo zobaczcie film, który zamieściłam poniżej i poznać 
panią Marthe w akcji.
Niesamowite!

0 komentarze:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...