ZIELENIE W KUCHNI

posted on: Tuesday, April 15, 2014

Zielona sałata, zielona wiosna, zielony kamień w dłoni, zielono może być we wnętrzu kuchni.
Kilka lat temu zobaczyłam w jednym z tytułów, które namiętnie kartkuję Elle Decoration, czy House and Garden, zieloną kuchnię - szmaragdową gwoli ścisłości. Od tamtej pory temat nie przestaje do mnie powracać, obraz prostych połyskliwych brył w mocnej głębokiej zieleni mam wciąż w pamięci. Niestety, mimo, że przewertowałam stosy magazynów w domowej bibliotece, nie znalazłam tej jedynej...
Od tamtej pory szukam zieleni w kuchni. Wniosek jest jeden - ile odcieni koloru zielonego, tyleż stylowych wariantów kuchennych aranżacji - są mięty - jest nowocześnie, są zielonkawe szarości - bywa klasycznie, jest zieleń Velazqueza - kuchnia vintage.
zielona kuchnia, delikatna, z elementami klasyki, naturalnym drewnem i thonetami na pierwszym planie
zielona kuchnia w odcieniach betonu, lata 60-te odbijają się głośnym echem
zielona kuchnia w postaci dominującego koloru ściany, na tle zieleni odgrywa się wszystko,
modernistyczne meble, lampa i krzesła DAW - Charles i Ray Eames

zielona kuchnia w odsłonie zielonych kafelków, proj.Kemble Interiors, zdj.Elle Decor
zielona kuchnia w stylizacji Line Thit Klei

zielona kuchnia w paryżu, zieleń oliwkowa, blade błękity i portret kobiety, Remodelista

 Więcej obrazów zobaczcie proszę tutaj...

A na zkończenie dość mocny akcent - kuchnia Cameron Diaz w apartamencie na Manhattanie:

Gwiazdy srebrnego ekranu również wybierają zielone kuchnie, czy będziemy za nimi podążać?

0 komentarze:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...